Birinci adım : Logo Go3 kurulduktan sonra Go3 üzerinde sağ tık dosya konumunu aç komutu ile kurulu dosya içerisine girilir.Bu dosya içerisinde go3sys yönetici olarak çalıştırılır ve yukarıdaki şekil karşımıza çıkar.


İkinci adım : Öncelikle terminal oluşturmamız gerekir. Bunun için sol üst köşede yönetim bölümü terminaller bölümü açılır.(Terminal kısaca Logo Go3 kullanan bilgisayarlar olarak ifade edilebilir)

Üçüncü adım : Terminaller bölümü açıldıktan sonra her zaman yapıldığı gibi sağ tık ekle veya sol alt köşede bulunan ekle ile terminal eklenmeye hazır hale getirilir.(yukarıda şekildeki gibi)

Dördüncü adım : Logo Go3 ’ te kullanacak olduğunuz terminal adı , no ve kodu girilerek kaydet denilir ve terminal oluşturulmuş olunur.


Logo Go3 Kullanıcı Oluşturma
 
Birinci adım : Logo Go3 ile oluşturulan terminalleri kullanacak kullanıcıları oluşturmak için sol üst köşede yönetim ve bunun altında kullanıcılar bölümü açılır.

İkinci adım : Yukarıdaki şekil karşınıza gelecektir. Logo Go3 ile ekleme işleminin standardı olan sağ tık ekle veya sol altta bulunan ekle komutu ile kullanıcı ekleyebiliriz.

Üçüncü adım : Açılan bu pencerede kullanıcılar girebiliriz. Kullanıcı adı,no, şifre ve firma girilir.Kaydet ile kullanıcılar kaydedilir.

Yorum Gönder Blogger

 
Üst