Logo Go3 ile Çek \ Senet İşlemleri

Birinci adım : Logo Go3 ile oluşturmuş olduğumuz masaüstünden veya sol alt bölümde bulunan küçük artı yardımı ile çek ve senet bölümüne girilir. Bu bölüme girildikten  sonra  karşınıza hareketler , analizler , durum bilgileri ve dökümler bölümleri karşınıza çıkacaktır. Buradan yeni çek\senet oluşturabilir oluşturulmuş çek\senetlerinizi kontrol edebilirsiniz. Bu bölümde çek\senet oluşturacağımız için hareketler bölümüne girmemiz gerekir.


İkinci adım : Karşımıza çıkan bu bölümden  bordrolar bölümünden çek\senet tanımlaması yapacağız.Bordrolar bölümüne girilir.

Üçüncü adım : Bordrolar bölümü açıldıktan sonra alt bölümden çek\senet türünü yani  çek\senet girişimi , çek\senet çıkışımı … Türü seçildikten sonra işlemlere devam ediyoruz.

Dördüncü adım : Logo Go3 ile daha önceden oluşturmuş olduğumuz çek görülüyor. Tekrar çek oluşturmak için sağ tık ekle dememiz gerekiyor.

 Beşinci adım : Ekle dedikten sonra Logo Go3 ile daha önceden oluşturmuş olduğumuz cari hesap ch unvanı bölümüne eklenir. Gerek duyduğunuz bölümler girildikten sonra yukarıdaki şekilde görüldüğü gibi sağ tık kendi çekimiz veya başta çek giriş olarak girdi iseniz müşteri çeki seçeneği seçilir.

Altıncı adım : Beşinci adım eksiksiz yapıldı ise yukarıdaki şekil karşınıza gelmesi gerekir. Buradan çek\senet vadesi, tutar ve gerek duyduğunuz bölümler girilir ve kaydedilir.

Yedinci adım : Görüldüğü gibi çekimiz oluşturuldu. Aynı işlem senet için de geçerli sadece alt bölümden tür seçilirken senet giriş veya senet çıkış seçmeniz gerekir. Logo Go3 ile işlemimiz çok kısa sürede yapıldı. Bordroyu yazdırarak cari hesaba verilebilir.
 

Yorum Gönder Blogger

 
Üst