Yeni nesil teknolojilerle geliştirilen GO3 özellikleri ile iş süreçlerinizi dilediğiniz gibi yönetirken verimliliğinizi de artırabilirsiniz. GO 3 rol bazlı kişiselleştirilebilir masaüstü, ürün içiarama motoru gibi özellikleri ve app-in-app teknolojisi ile kullanıcı deneyimini bambaşka bir boyuta taşıyor.
 

GO3 Özellikleri

        30 yılı aşkın süredir iş uygulamaları üreten Logo’nun uzun yıllar sonucu elde ettiği tecrübelerini yeni nesil teknolojiler kullanarak, kullanım kolaylığı hedefiyle geliştirdiği yeni ürünü GO 3; kullanıcı deneyimini bambaşka bir boyuta taşıyor.Tam kapsamlı çözüm sunan GO 3 ile KOBİ’ler, iş süreçlerini verimli ve etkin yönetirken süreçlerdeki hataları azaltmış ve hız kazanmış oluyorlar.
 
Sadece Kullandığınız İşlemleri İçeren Kendi Masaüstünüzü Oluşturun

          Sezgisel ve kolay kullanım baz alınarak, yeni nesil teknolojilerle geliştirilen GO 3’ün göz yormayan, estetik masaüstü tasarımı, kişiselleştirilebilme özelliği ile istediğiniz tüm bilgilere kolay ve hızlı bir şekilde erişimenizi mümkün hale getiriyor. GO 3 ile birlikte, kullanıcı rolüne göre gelen öndeğer masaüstlerinin yanı sıra en sık kullanılan işlemleri kısayololarak tanımlamak, gruplamak ve özel olarak oluşturulan masaüstlerinde toplamak da artık mümkün.  Kullanıcılara hız kazandırmak amacıyla kısayol tuşlarında da özelleştirme imkânı sunan GO 3, oluşturulan kısayol komutlarında da değişiklik yapma olanağı sağlıyor.
 


Kişiselleştirilebilen, Estetik Arayüzlerle Kullanıcı Deneyimini Bambaşka Bir Boyuta Taşıyın

           GO 3 içinde yer alan formlara yeni alanlar ekleyebilir, bu alanlarla listelerde kolayca arama yapabilirsiniz. GO 3’ün bu özellikleri, programlama dili bilmeye gerek duymadan kolay ve hızlı görsel uyarlama ile geliştirilen formları kullanıcı bazında da özelleştirmeyi mümkün hale getiriyor. Ayrıca, GO 3 ile oluşturulan formlara sihirbaz yardımı ile eksiksiz bilgigirişi yapabilirsiniz.

   Tüm işlemlerinizi tek pencere üzerinden yapabilmenize olanak sağlayan GO 3 ile çalıştığınız ekrandaki bilgilerinizi korumuş, farklı ekranlar arasında dolaşıp zaman kaybetmemiş olursunuz. Farklı ekranlar arasında geçiş yapmanız gerektiği durumlarda ise tek tuşla geçiş yapabilirsiniz.
 
App-in-App Teknolojisi ile İş Uygulamanızı Zenginleştirin

Logo GO 3 ’ün sahip olduğu app-in-app özelliği ile;
• Uygulamayı ihtiyaçlar doğrultusunda zenginleştirme olanağı,
• Ürün içinde yer alan standart özelliklerin yanı sıra birçok fonksiyon ya da ek özelliği tek tıkla app ya da widget
olarak indirilebilme imkânı,
• İndirilen app’in sahip olduğu özellikler doğrultusunda, yeni özelliklerin platform bağımsız olarak da kullanılabilme fırsatı,
• En sık kullanılan işlemleri ve raporları ana ekran üzerinde görüntüleme olanağı sunan widget’lar ile bilgiye çok
hızlı ulaşma olanağı sunuyor.
 
GO 3 ile birlikte gelen app ya da widget’ların yanı sıra Logo İş Ortakları tarafından geliştirilen tüm uygulamalar da Logo Store’dan kullanıcılara sunuluyor.
 
Arama Çubuğu Özelliği ile Ürün Ağacı İçerisinde Kaybolmadan Hızla İşlemlerinize Ulaşın

Tüm modül, ekran, rapor, işlem bilgilerine arama çubuğu sayesinde hızlı bir şekilde ulaşabilirsiniz. Aynı şekilde eklenti listesi içerisinden seçebileceğiniz “hızlı erişim” ile de uygulama içeriğinde arama yapabilirsiniz.
 
Sanal Klavye Desteği ile Tablet Özelliği Olan Notebooklarınızdan Rahatlıkla Çalışın

Sanal klavye özelliği ile dokunmatik ekranlı notebooklarınızdan kolaylıkla işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.
 
Finansal Verilerinizi Yorumlayarak Doğru Adımları Belirleyin

         GO 3 ile cari hesapların üzerindeki tüm işlemleri; banka, kredi kartı, çek ve senetlerin takibini ve kasa işlemlerinizi hızlıca gerçekleştirerek, tüm nakit akışınızı yönetebilirsiniz. Esnek ödeme ve tahsilat yapısı sayesinde tüm ihtiyaçlarınıza pratik ve hızlı çözümler üretebiIirsiniz.Banka kredi takip özelliği ile bankalardan aldığınız ticari kredileri etkin bir şekilde izleyebilir, kredi geri ödemesi,bakiye ve kalan borç durumunuzu güncel olarak görüntüleyerek kredilerinizin geri ödemesini planlayarak nakit akışınızı yönetebilirsiniz.
 
Güncel Yasal Mevzuatlara Tam Uyumlu Çalışın

          Yasal mevzuata tam uyumlu bir yapıda olan GO 3 ile tüm kayıtlarınızı güven içerisinde yönetebilirsiniz. GO 3 ile standart hesap planınızı otomatik olarak oluşturabilir, hiyerarşik yapıdaki ana hesap, alt hesaplar gibi hesaplarınızı dilediğiniz gibi tanımlayabilirsiniz. Diğer modüller ile tam entegre çalışan muhasebe modülü üzerindeki entegrasyon özelliği sayesinde belge tipine göre oluşturduğunuz kayıt şablonları ile muhasebeleştirdiğiniz belgelerinizi ve fişlerinizi otomatik olarak oluşturabilirsiniz. Ayrıca her ay başında paylaşmanız gereken BA-BS formlarınızı da elektronik ortamda hazırlayabilir, e-Beyanname özelliği ile vergilendirme dönemlerinizde hız kazanabilirsiniz.
 
Stok Operasyonlarınızı Denetim Altına Alın

       GO 3 ile anlık stok durumunuzu izleyebilir, stok seviyelerinizi rahatlıkla kontrol altına alabilirsiniz. Stok maliyetlerinizi ise artık çok daha belirgin bir şekilde takip edebilirsiniz. Ayrıca, GO 3 ile stok kartlarınızı en ince detayına kadar görüntüleyebilir, resim ekleyebilir, birden fazla birim tanımlayabilirsiniz. Sınırsız sayıda barkod tanımlarken, ürünlerinize seri ve lot numarası da ekleyebilirsiniz. Maliyetlendirme yönteminizi seçerek malzeme bazlı maliyetinizi takip edebilirsiniz.
 
Siparişten Teslimata Kadar Tüm Süreçlerinizi Etkin Yönetin

           Tüm satış ve satın alma süreçlerinizi GO 3 ile çok daha kolay yönetebilirsiniz. Siparişinizi sisteme girdikten sonra irsaliye ve fatura döngüsünü hızlıca tamamlayabilir, siparişlerinizin durumunu anlık olarak izleyebilirsiniz. Aldığınız sipariş miktarı stok miktarından fazla ise otomatik olarak satın alma siparişi oluşturabilirsiniz. Satış koşullarınızı her satış belgesi (sipariş, irsaliye ve fatura) için ayrı ayrı tanımlayabilirsiniz. Belgelerde birden çok para birimi kullanabilir, bu para birimlerine farklı koşullar tanımlayabilirsiniz. GO 3 ile ambar bazında da fiyat tanımlayabilir, oluşturduğunuz fiyat listelerini toplu bir şekilde güncelleyebilirsiniz. Satıcı bazında satış hedeflerinizi belirleyebilir, satış performans ölçümü yapabilirsiniz.
 
           GO 3 ile tüm satın alma süreçlerinizi de kolaylıkla yönetebilirsiniz. Sipariş aşamasından, malın teslim alınması ve fatura girişine kadar tüm aşamalarınızı hızlı bir şekilde organize edebilir, aldığınız fiyat, indirim ve ödeme koşullarının geçerlilik sürelerini ve bununla ilgili maliyetlerinizi yakından takip edebilirsiniz.

Hızlı ve Esnek Raporlama Çözümleri ile Büyük Resme Hakim Olun

             GO 3’ün sunduğu interaktif raporlama aracı ile raporlarınızı tasarlayıp kaydederek, tasarım kriterlerinizi tekrar tekrar kullanabilirsiniz. Bunun yanında raporlarınızı tabloya alabilir, gruplayabilir, ara toplamlar alarak dilediğiniz hesaplamayı yapabilirsiniz. Hızlı ve esnek yapısı sayesinde aklınıza gelen tüm raporları kolayca oluşturabilir, tüm verileriniz çerçevesinde verimliliğinizi yükseltebilirsiniz.
 
Logo Çözüm Ailesi Entegrasyonlarıyla Tüm İhtiyaçlarınıza Çözüm Bulun

             Logo e-Devlet, Logo Mind İş Analitiği, Logo CRM, Logo İnsan Kaynakları gibi çözümlerle entegre olarak çalışabilen GO 3 ile süreçlerinizi iyileştirerek iş verimliliğinizi artırabilirsiniz. Ayrıca Logo Çözüm Ortakları’nın işletmenize ve sektörünüze özel geliştirmiş olduğu hızlı ve ekonomik uyarlama çözümleri ile ürününüzün fonksiyonlarını zenginleştirebilirsiniz.

 
 


Yorum Gönder Blogger

 
Üst