Yeni nesil teknolojilerle geliştirilen GO3 özellikleri ile iş süreçlerinizi dilediğiniz gibi yönetirken verimliliğinizi de artırabilirsiniz. GO 3
rol bazlı kişiselleştirilebilir masaüstü, ürün içiarama motoru gibi
özellikleri ve app-in-app teknolojisi ile kullanıcı deneyimini bambaşka
bir boyuta taşıyor.
GO3 Özellikleri
30 yılı aşkın
süredir iş uygulamaları üreten Logo’nun uzun yıllar sonucu elde ettiği
tecrübelerini yeni nesil teknolojiler kullanarak, kullanım kolaylığı
hedefiyle geliştirdiği yeni ürünü GO 3; kullanıcı deneyimini bambaşka bir boyuta taşıyor.Tam kapsamlı çözüm sunan GO 3 ile KOBİ’ler, iş süreçlerini verimli ve etkin yönetirken süreçlerdeki hataları azaltmış ve hız kazanmış oluyorlar.
Sadece Kullandığınız İşlemleri İçeren Kendi Masaüstünüzü Oluşturun
Sezgisel ve kolay kullanım baz alınarak, yeni nesil teknolojilerle geliştirilen GO 3’ün
göz yormayan, estetik masaüstü tasarımı, kişiselleştirilebilme özelliği
ile istediğiniz tüm bilgilere kolay ve hızlı bir şekilde erişimenizi
mümkün hale getiriyor. GO 3 ile birlikte, kullanıcı
rolüne göre gelen öndeğer masaüstlerinin yanı sıra en sık kullanılan
işlemleri kısayololarak tanımlamak, gruplamak ve özel olarak oluşturulan
masaüstlerinde toplamak da artık mümkün. Kullanıcılara hız kazandırmak
amacıyla kısayol tuşlarında da özelleştirme imkânı sunan GO 3, oluşturulan kısayol komutlarında da değişiklik yapma olanağı sağlıyor.
Kişiselleştirilebilen, Estetik Arayüzlerle Kullanıcı Deneyimini Bambaşka Bir Boyuta Taşıyın
GO 3 içinde yer alan formlara yeni alanlar ekleyebilir, bu alanlarla listelerde kolayca arama yapabilirsiniz. GO 3’ün
bu özellikleri, programlama dili bilmeye gerek duymadan kolay ve hızlı
görsel uyarlama ile geliştirilen formları kullanıcı bazında da
özelleştirmeyi mümkün hale getiriyor. Ayrıca, GO 3 ile oluşturulan formlara sihirbaz yardımı ile eksiksiz bilgigirişi yapabilirsiniz.
Tüm işlemlerinizi tek pencere üzerinden yapabilmenize olanak sağlayan GO 3 ile çalıştığınız ekrandaki bilgilerinizi korumuş, farklı ekranlar arasında dolaşıp zaman kaybetmemiş olursunuz. Farklı ekranlar arasında geçiş yapmanız gerektiği durumlarda ise tek tuşla geçiş yapabilirsiniz.
App-in-App Teknolojisi ile İş Uygulamanızı Zenginleştirin
Logo GO 3 ’ün sahip olduğu app-in-app özelliği ile;
• Uygulamayı ihtiyaçlar doğrultusunda zenginleştirme olanağı,
• Ürün içinde yer alan standart özelliklerin yanı sıra birçok fonksiyon ya da ek özelliği tek tıkla app ya da widget
olarak indirilebilme imkânı,
• İndirilen app’in sahip olduğu özellikler doğrultusunda, yeni özelliklerin platform bağımsız olarak da kullanılabilme fırsatı,
• En sık kullanılan işlemleri ve raporları ana ekran üzerinde görüntüleme olanağı sunan widget’lar ile bilgiye çok
hızlı ulaşma olanağı sunuyor.
GO 3 ile
birlikte gelen app ya da widget’ların yanı sıra Logo İş Ortakları
tarafından geliştirilen tüm uygulamalar da Logo Store’dan kullanıcılara
sunuluyor.
Arama Çubuğu Özelliği ile Ürün Ağacı İçerisinde Kaybolmadan Hızla İşlemlerinize Ulaşın
Tüm modül, ekran, rapor,
işlem bilgilerine arama çubuğu sayesinde hızlı bir şekilde
ulaşabilirsiniz. Aynı şekilde eklenti listesi içerisinden
seçebileceğiniz “hızlı erişim” ile de uygulama içeriğinde arama
yapabilirsiniz.
Sanal Klavye Desteği ile Tablet Özelliği Olan Notebooklarınızdan Rahatlıkla Çalışın
Sanal klavye özelliği ile dokunmatik ekranlı notebooklarınızdan kolaylıkla işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.
Finansal Verilerinizi Yorumlayarak Doğru Adımları Belirleyin
GO 3 ile cari
hesapların üzerindeki tüm işlemleri; banka, kredi kartı, çek ve
senetlerin takibini ve kasa işlemlerinizi hızlıca gerçekleştirerek, tüm
nakit akışınızı yönetebilirsiniz. Esnek ödeme ve tahsilat yapısı
sayesinde tüm ihtiyaçlarınıza pratik ve hızlı çözümler
üretebiIirsiniz.Banka kredi takip özelliği ile bankalardan aldığınız
ticari kredileri etkin bir şekilde izleyebilir, kredi geri
ödemesi,bakiye ve kalan borç durumunuzu güncel olarak görüntüleyerek
kredilerinizin geri ödemesini planlayarak nakit akışınızı
yönetebilirsiniz.
Güncel Yasal Mevzuatlara Tam Uyumlu Çalışın
Yasal mevzuata tam
uyumlu bir yapıda olan GO 3 ile tüm kayıtlarınızı güven içerisinde
yönetebilirsiniz. GO 3 ile standart hesap planınızı otomatik olarak
oluşturabilir, hiyerarşik yapıdaki ana hesap, alt hesaplar gibi
hesaplarınızı dilediğiniz gibi tanımlayabilirsiniz. Diğer modüller ile
tam entegre çalışan muhasebe modülü üzerindeki entegrasyon özelliği
sayesinde belge tipine göre oluşturduğunuz kayıt şablonları ile
muhasebeleştirdiğiniz belgelerinizi ve fişlerinizi otomatik olarak
oluşturabilirsiniz. Ayrıca her ay başında paylaşmanız gereken BA-BS
formlarınızı da elektronik ortamda hazırlayabilir, e-Beyanname özelliği
ile vergilendirme dönemlerinizde hız kazanabilirsiniz.
Stok Operasyonlarınızı Denetim Altına Alın
GO 3 ile anlık stok
durumunuzu izleyebilir, stok seviyelerinizi rahatlıkla kontrol altına
alabilirsiniz. Stok maliyetlerinizi ise artık çok daha belirgin bir
şekilde takip edebilirsiniz. Ayrıca, GO 3 ile stok kartlarınızı en ince
detayına kadar görüntüleyebilir, resim ekleyebilir, birden fazla birim
tanımlayabilirsiniz. Sınırsız sayıda barkod tanımlarken, ürünlerinize
seri ve lot numarası da ekleyebilirsiniz. Maliyetlendirme yönteminizi
seçerek malzeme bazlı maliyetinizi takip edebilirsiniz.
Siparişten Teslimata Kadar Tüm Süreçlerinizi Etkin Yönetin
Tüm satış ve
satın alma süreçlerinizi GO 3 ile çok daha kolay yönetebilirsiniz.
Siparişinizi sisteme girdikten sonra irsaliye ve fatura döngüsünü
hızlıca tamamlayabilir, siparişlerinizin durumunu anlık olarak
izleyebilirsiniz. Aldığınız sipariş miktarı stok miktarından fazla ise
otomatik olarak satın alma siparişi oluşturabilirsiniz. Satış
koşullarınızı her satış belgesi (sipariş, irsaliye ve fatura) için ayrı
ayrı tanımlayabilirsiniz. Belgelerde birden çok para birimi
kullanabilir, bu para birimlerine farklı koşullar tanımlayabilirsiniz.
GO 3 ile ambar bazında da fiyat tanımlayabilir, oluşturduğunuz fiyat
listelerini toplu bir şekilde güncelleyebilirsiniz. Satıcı bazında satış
hedeflerinizi belirleyebilir, satış performans ölçümü yapabilirsiniz.
GO 3 ile tüm satın
alma süreçlerinizi de kolaylıkla yönetebilirsiniz. Sipariş aşamasından,
malın teslim alınması ve fatura girişine kadar tüm aşamalarınızı hızlı
bir şekilde organize edebilir, aldığınız fiyat, indirim ve ödeme
koşullarının geçerlilik sürelerini ve bununla ilgili maliyetlerinizi
yakından takip edebilirsiniz.
Hızlı ve Esnek Raporlama Çözümleri ile Büyük Resme Hakim Olun
GO 3’ün sunduğu
interaktif raporlama aracı ile raporlarınızı tasarlayıp kaydederek,
tasarım kriterlerinizi tekrar tekrar kullanabilirsiniz. Bunun yanında
raporlarınızı tabloya alabilir, gruplayabilir, ara toplamlar alarak
dilediğiniz hesaplamayı yapabilirsiniz. Hızlı ve esnek yapısı sayesinde
aklınıza gelen tüm raporları kolayca oluşturabilir, tüm verileriniz
çerçevesinde verimliliğinizi yükseltebilirsiniz.
Logo Çözüm Ailesi Entegrasyonlarıyla Tüm İhtiyaçlarınıza Çözüm Bulun
Logo e-Devlet, Logo Mind İş Analitiği, Logo CRM, Logo İnsan Kaynakları
gibi çözümlerle entegre olarak çalışabilen GO 3 ile süreçlerinizi
iyileştirerek iş verimliliğinizi artırabilirsiniz. Ayrıca Logo Çözüm
Ortakları’nın işletmenize ve sektörünüze özel geliştirmiş olduğu hızlı
ve ekonomik uyarlama çözümleri ile ürününüzün fonksiyonlarını
zenginleştirebilirsiniz.
Yorum Gönder Blogger Facebook